reklama

Drobec, ktorý zmenil aj skalu

Pred víkendom som prepašoval kolegovi firemnu HD kameru. Drahé to zariadenie, ktoré mám oprávnenie používať iba ja. Ale kolega je super kamarát a chcel si nahrať svojho malého, polročného syna, tak všetky zákazy šli bokom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Teraz sedím pri počítači a už dve hodiny mu konvertujem to čo natočil cez víkend, aby si to mohol doma pozrieť. Keď som si tak zbežne pozeral všetky tie chvíľky, ktoré tam zachytil, musím sa usmievať. Ten jeho zlatý drobec, ho úplne zmenil. Bol to človek tvrdý, hrdý a nenechal si od nikoho skákať po hlave. No toto malé usmievave kĺbko štastia ho zmenilo. Pred rokom sme spoločne prežívali, keď jeho manželka ležala na rizikovom a on sa bál každého dňa, aby sa nič nestalo. Pravidelne, každé ráno ma navštevoval v kancelárii, aby mi oznámil novinky. Všetko sa ale podarilo, malý sa narodil zdravý a teraz je z neho "valibuk" po ockovi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Z kolegu sa stal zodpovedný otecko, ktorý rieši každodenné starosti a problémy. Kamaráti ho volajú posedieť si a on s úsmevom zahlási "po deviatej? ved ja už vtedy spím s malým". A keď mi so zápalom vysvetľuje, ako ráno o tretej, štvrtej stáva a utišuje svojho malého krikľúňa, len sa usmievam, teším sa z neho a možno mu aj trochu závidím. Práve o ňom by som nepovedal, že sa dokáže takto zmeniť, no prekvapil ma (v dobrom) a stal sa z neho zodpovedný muž, hlava rodiny.

Jozef Vasko

Jozef Vasko

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som. To je podstatné. Ale pre priblíženie... som mladý človek, akých je na svete veľa. Snažím sa plávať životom, občas úspešne, občas nie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu